Odeslání Vašich podkladů ke zpracování

Odeslání Vašich podkladů ke zpracování

Abychom mohli Vaši poptávku náležitě zpracovat a připravit na posouzení poskytovateli, musíme od Vás získat potřebné podklady a informace.
Pro mnoho lidí není posílání dokumentů zcela běžnou záležitostí takže se těmto pokusíme s přípravou a zasláním podkladů pomoci.

Požadované podklady můžeme rozdělit do dvou typů:

  • Zaslání vyplněných formulářů, které Vám před tím emailem zašleme
  • Zaslání dokumentů, které Vy sami získáte (či již vlastníte), tedy takových, které jsme Vám nezaslali

Vyplnění a zaslání požadovaných formulářů

Na samém začátku zpracování Vašeho případu Vám posíláme v příloze emailu. Jsou jimi například Dotazník, Soupis závazků, Popis nemovitosti apod.
Tyto podklady je třeba pouze vyplnit, nemusíte je tisknout, vyplňovat ručně, podepisovat a skenovat opět do počítače, abyste je mohl(a) doručit.

Formuláře posíláme zásadně ve formátu .doc (Word – Microsoft Office), protože je tento formát součástí nejrozšířenějšího kancelářského balíku pro PC. Pokud někdo z Vás pracuje s jiným rozšířenějším kancelářským balíkem (např. Libre/Open Office), nebudete mít problém tyto formuláře otevřít a vyplnit v takovém programu.

Jak jsme se již zmínili, formuláře stačí otevřít, vyplnit potřebné informace a uložit (Ctrl+S nebo z menu programu ‚Soubor -> Uložit‘).
Takto vyplněný formulář pak jednoduše připojíte společně s ostatními jako přílohu odesílaného emailu.

Zaslání dokumentů, které Vy získáte

Takovými dokumenty jsou například Fotky či List vlastnictví Vaší nemovitosti, Potvrzení o Vašem příjmu, Kopie daňového přiznání a další (jsou-li takové podklady vyžadovány).

Jak naskenovat dokument

Jakoukoli tiskovinu lze do počítače přenést (vytvořit elektronickou kopii) pomocí skeneru. Rádi bychom zde uvedli přesný postup skenování ale vzhledem k velkému množství aktuálně prodávaných typů, které se mohou diametrálně lišit v ovládání, to v podstatě není možné.
Každý skener má vlastní obslužný program, kterým toto zařízení ovládáte a je nutno postupovat podle návodu či nápovědy.

Ideální je vytvořit si třeba na ploše Vašeho PC novou složku, do které budete naskenované podklady ukládat tak, abyste je měli na jednou místě.
Po naskenování všech podkladů je připojíte jako přílohy do emailu a odešlete společně s ostatními podklady na emailovou adresu, z které Vám seznam požadovaných podkladů přišel.

Při skenování podkladů doporučujeme pro udržení malé velikosti výsledné elektronické kopie nastavovat rozlišení do 150 DPI a jako výstupní formát určitě použít PDF.

Jak připojit fotky z Vašeho mobilu/fotoaparátu

Připojení fotodokumentace Vaší nemovitosti není nijak složitou operací, která však vyžaduje alespoň minimální znalosti práce s PC. Pro Vás, kteří ani tyto znalosti nemáte, je nejjednodušší obrátit se na někoho (syn, vnuk, známý…), kdo tyto znalosti má a je po problému. Pokud nikoho takového ve svém okolí nemáte, možná pomůže následujících pár řádek.

Fotky mám v mobilním telefonu

Pokud vlastníte mobilní telefon s operačním programem Android, je přenos fotek do PC velmi snadný. Bohatě postačí použít aplikaci Dukto, která je dostupná jak pro Android, tak i pro klasické PC (Windows/linux).
Tuto aplikaci nainstalujete do Vašeho mobilního telefonu i do počítače.
Verze pro mobilní telefon zde, verze pro PC zde.
Aplikaci zapnete v mobilu i na Vašem PC (musíte nýt v dosahu Vaší domácí Wifi), podle návodu zde vyberete ve Vašem mobilu fotografie a odešlete. Fotky se jednoduše a velmi snadno přenesou do PC, odkud je můžete poslat emailem.
Postupů může být mnohem víc, ale tento je jeden z nejjednodušších.

Fotky mám ve fotoaparátu

Se spolehlivým návodem na přesun fotek z foťáku do PC to bude trochu horší. Přístrojů je opravdu nepřeberné množství a každý z nich se nejenom ovládá trochu jinak a předně má také zcela odlišný ovládací software.
Pokud ale Váš foťák se umí pomocí kabelu připojit k PC, kde se tímto vytvoří nový disk, je vyhráno. Pak stačí nalézt v tomto novém disku nalézt ty správné fotky a jednoduše je přemístit do složky, kterou  jste si vytvořil(a) na ploše.
Pokud to neumí, není zbytí než postupovat podle návodu přístroje.

Problém – moje podklady jsou příliš veliké pro odeslání emailem

To je zcela běžný stav, způsoben zpravidla nezmenšením fotografií. Stačí na to však jednoduché opatření – poslat podklady pomocí webového úložiště, kterých je několik.
Za poměrně snadno použitelné považujeme například úložiště Úschovna.cz, které je opravdu intuitivně a velmi jednoduše ovládané.
Před nahráním podkladů doporučujeme vytvoří z podkladů archiv (ZIP, RAR apod.), díky čemuž budete nahrávat zabalené podklady do jednoho souboru.
Podklady nahrajete, úschovna Vám vygeneruje odkaz, který pomocí formuláře na úschovně (dostupny hned po vygenerování odkazu) odešlete na naší emailovou adresu.
Podklady si takto stáhneme a je to.

Máte problém se zpracování či odeslání Vašich podkladů?

Zavolejte nám na 608 208 054, rádi Vám s tím pomůžeme.

 

Mohlo by Vás také zajímat

Jak probíhá zpracování Vaší poptávky Asi nejdůležitějším krokem v celé realizaci Vašeho financování je zpracování Vašich podkladů a informací do podoby, v které je lze představit poskytov...
Vyhodnocení Vaší žádosti o úvěr Posuzovací postupy jsou u různých poskytovatelů trochu odlišné, ale dají se sjednotit do následujících kroků:Ověření informací v poptávce Tel...
Co je třeba doložit Žádáte-li kdekoli o jakýkoli typ nebankovního úvěru/půjčky, vždy je třeba o Vašem případu něco vědět. Toto "něco" se dozvíme tak, že Vás požádáme o po...
Realizace a výplata peněz Pokud byla Vaše poptávka po mimobankovním financování schválena a Vy jste doručenou indikativní nabídku akceptoval(a), přichází poslední část a tou je...
Postup zpracování Vaší poptávky krok za krokem... Protože se snažíme být při své práci co nejvíce transparentní, zcela otevřeně uvádíme mimo jiných informací i postup zpracování Vaší žádosti o nebanko...
Jak připravit potřebné podklady Ke každé poptávce, kterou žadatel prostřednictvím formuláře učiní, je třeba dodat důležité informace a podklady. Případ od případu se rozsah uvedeného...
×